“Η Ομάδα τελειώνει»

Ένα αποχαιρετιστήριο “ποίημα”.
Ευχαριστούμε Φ., ευχαριστώ όλους/όλες για την κοινή πορεία μας.

Η ομάδα τελειώνει
η άνοιξη με ανανεώνει
και η μπύρα παγώνει,
μη φοβάστε δεν είμαστε μόνοι.

Τι και αν ο χρόνος τελειώνει,
δε θα’ πρεπε να’ ναι παράγοντας που μας αγχώνει,
γιατί το μαζί πάντα θα μας σώνει
και έτσι θα εξαλείφονται οι πόνοι
και ό,τι τώρα μας πληγώνει
αύριο θα είναι ένα εκτροχιαστικό βαγόνι
και τα λουλούδια θα ξανανθίσουν στο μπαλκόνι
και ό,τι τώρα σας πλήγωσε, θα πάψει
χαραμάδα στην ψυχή να βρίσκει για να ξετρυπώνει.

Η ομάδα τελειώνει,
οι σκέψεις στο μυαλό μου είναι
σα μπουγάδα απλωμένη που στεγνώνει.
Το αγαπημένο μου τραγούδι παλιά ήταν
το “Μικρό μου Πόνυ”.

Ας κάτσουμε εδώ άλλο λίγο ακόμη
τόσοι άνθρωποι περιφέρονται μόνοι
και στον καθένα υπάρχει κάτι
ξεχασμένο και αφημένο σ’ ένα άδειο βαγόνι.

Η ζωή είναι μικρή
γι’ αυτό γελάτε πολύ.
Η ψυχή δεν ξεχνά
τι την κάνει να πετά
γι’ αυτό να θυμάστε πως
θα σας έχω πάντα στην καρδιά.

Αγαπημένη μου ομάδα,
έχε γειά, ήρθε η άνοιξη ξανά.

Φ.

Σχολιάστε

